U okviru rubrike „Vi imate pitanje, Odjek zna ko ima odgovor“ naša čitateljka je pitala da li može da promeni paket pre isteka ugovora koji je sklopila sa mobilnim operaterom. Odgovara advokat Branislav Ćirić iz Kragujevca.
Pitanje i odgovor su ovde:
*Sklopila sam pre pet meseci ugovor sa mobilnim operaterom na dve godine. Sada mi je taj paket skup i htela bih da uzmem neki manji. Rekli su mi da to nije moguće, odnosno, da mogu da promenim paket ako platim troškove u iznosu od 14.000 dinara. Ne razumem kakve oni imaju troškove ako ja promenim paket. Da li je to po zakonu, da li stvarno nemam pravo da promenim paket?
–Poštovana, Vi ste zaključili Ugovor i u skaldu sa njim za taj paket koji plaćate na mesečnom nivou ste dobili uslove koji su vam dati. S obzirom da sada želite smanjenje paketa, to logično dovodi do odstupanja od ugovornih obaveza i opravdano mogu da vam potražuju da platite tu naknadu radi promene paketa.
J.P.
Foto: pixabay