Alternativni centar za devojke iz Kruševca, raspisao je konkurs za radno mesto za poziciju finansijske administratorke. Prijave traju do 23. decembra do 23:59 časova.
Potrebne kvalifikacije:
– poželjna visoka stručna sprema ili minimum jedna godina radnog iskustva na sličnim poslovima (prednost će imati kandidatkinje sa iskustvom rada u finansijama u civilnom sektoru);
– obavezno poznavanje engleskog jezika;
– obavezno poznavanje i iskustvo rada u MS Excel programu i drugim MS Office programima;
– sposobnost profesionalne komunikacije;
– organizovanost, odgovornost i sposobnost individualnog i timskog rada.
Opis posla finansijske administratorke:
– vođenje i arhiviranje finansijske evidencije na dnevnom nivou;
– vršenje dinarskih i deviznih plaćanja;
– učešće u izradi finansijskih izveštaja projekata u skladu sa zahtevima donatora;
– učešće u izradi projektnih budžeta u skladu sa organizacijskim aktivnostima;
– vođenje dnevnika blagajne i upravljanje blagajnom u skladu sa propisima;
– usklađivanje finansijske dokumentacije sa važećim zakonodavstvom i internim propisima organizacije;
– redovna i profesionalna komunikacija sa timom, donatorima i partnerima;
– izvršavanje drugih finansijskih zadataka u dogovoru sa timom.
Nudi se:
– osmočasovno radno vreme;
– mogućnost obuke i napredovanja;
– mogućnost putovanja unutar i van zemlje;
– probni rad od mesec dana;
– mogućnost stalnog radnog odnosa, redovna isplata zarade i svih pripadajućih doprinosa;
– zagarantovano poštovanje radnih prava.
Oglašena pozicija se izvršava isključivo radom iz kancelarije u Kruševcu. Zainteresovane kandidatkinje treba da dostave radnu biografiju (CV) i motivaciono pismo na e-mail alternativniczd@gmail.com, sa naznakom Prijava na konkurs.
Prijave pristigle nakon roka, neće biti uzete u obzir i kontaktirane će biti samo kandidatkinje koje uđu u uži izbor.
Proces selekcije obuhvata 3 faze: pregled radnih biografija i motivacionog pisma, testiranje poznavanja engleskog jezika i MS Excel veština i intervju sa timom.