Poslovni centar bez odgovora o sanaciji nadstrešnice na Novoj pijaci, ali najavljuje poboljšanja

Javno preduzeće „Poslovni centar“ Kruševac, koje upravlja javnim pijacama, odgovorilo je na pitanja portala Odjek u vezi sa stanjem nadstrešnice na Novoj pijaci, na šta je prethodno ukazala čitateljka, ne navodeći međutim, šta će i kada konkretno biti urađeno sa nadstrešnicom  sa koje otpada malter.

Odjek je ovog vikenda obišao pomenuto mesto i zabeležio da je pored dela pomenute nadstrešnice, a nakon našeg pisanja o tome, postavljena zaštitna traka, koje, međutim, nema na delu gde je nadstrešnica najviše oštećena.

Inače, u pisanom odgovoru koji smo od Poslovnog centra dobili posle nekoliko dana čekanja, navedeno je da su „u svakodnevnoj komunikaciji sa korisnicima pijačnih prostora“ i da, u skladu sa raspoloživim resursima, „sprovode aktivnosti na rešavanju tekućih problema u cilju poboljšanja uslova rada“.

Kako ističu, pijace su „tokom svoje duge istorije počele da pokazuju određene nedostatke, na čijem otklanjanju svakodnevno rade“. Dodaju i da su Grad Kruševac i Javno preduzeće „pokrenuli niz procedura koje će u narednom periodu, u skladu sa raspoloživim resursima, doneti unapređenje rada pijaca, kako u infrastrukturnom i bezbednosnom, tako i u urbanističko-estetskom smislu“.

Međutim, u odgovoru nisu precizirali da li će i kada biti saniran deo maltera nad nadstrešnicom koji, prema navodima prodavaca, „samo što nije otpao“, niti kada će biti rešen problem prokišnjavanja.

Podsećamo, portal Odjek je u okviru rubrike „Građanska patrola“ objavio tekst „Građanska patrola: Prodavci pod nadstrešnicom“, nastao na osnovu fotografija koje nam je poslala čitateljka.

G.J. – J.B.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *