Ognjen i Ilija kao srednjoškolci pokrenuli biznis, nastavljaju na studijama

Pre nešto više od godinu dana tadašnji srednjoškolci, a sada brucoši, Ognjen Miladinović i Ilija Konstantinović, odlučili su da hobi iz detinjstva pretvore u posao i osnovali su agenciju, koja se bavi marketingom i video montažom, pre svega pravljenjem kratkog materijala za društvene mreže.

Ognjen Miladinović / Foto: privatna arhiva

– Moj otac se bavio fotografijom, dok sam ja voleo da snimam. Beležio sam naša putovanja, porodičnu atmosferu, a kasnije sam krenuo da sklapam te uspomene uz pomoć montaže – ispričao je Ognjen za portal Odjek.

Za Iliju, uvod u ovaj svet takođe je povezan sa detinjstvom:

Kad smo bili mali, neki od naših uzora su bili jutjuberi. Bila je ta neka neostvarna želja, snimanje za Jutjub. Tada imali neke prve kontakte sa video editingom, trudeći se da dostignemo taj neki nivo.

Ilija Konstantinović / Foto: privatna arhiva

Iako su počeci bili veoma teški, uspeli su da savladaju potrebno gradivo. Učili su, uglavnom, iz besplatnih videa na Jutjubu.

Ognjen se za započinjanje svog posla odlučio nakon što je neko vreme honorarno radio po nekoliko sati dnevno:

– Shvatio sam da to nije za mene. Pošto sam imao prethodnog iskustva sa Edukativnim centrom, otišao sam tamo i objasnio svoju zamisao. Oni su nam obezbedili opremu i resurse za dodatno učenje video montaže.

Jedan od benefita ovakvog rada je, kako naši sagovornici navode, fleksibilno radno vreme, što je inače, po mnogim istraživanjima, jedna od ključnih stavki kod mladih prilikom biranja posla.

Naši mladi sagovornici streme poboljšanje kvaliteta snimaka na našoj sceni i žele da pomognu klijentima da pronađu svoj lični stil.

 – Kroz rad smo shvatili da su razlike među ljudima velike, što je u neku ruku benefit. Razvijamo se i prilagođavamo klijentima, kako bi napravili dobitnu kombinaciju osobina brenda, potreba klijenta i trenutnog trenda – objašnjava Ilija.

Potvrđuju da je za sve što su do sada uradili bilo potrebno dosta truda i rada, da je bilo uspona i padova, ali da su sve rešavali kroz proces učenja i sticanja iskustava.

Kao jednu od interesantnih situacija, Ilija navodi onu u kojoj klijent prelazi granice dogovorenog:

Izmontirali smo video onako kako je klijent želeo. On je zatim dovršeni proizvod izmenio dodajući mu efekat snega na Instaramu, što nije bilo u odgovarajuće za taj kontekst. Taj snimak nikako nismo mogli iskoristiti za svoj portfolio, jer ne deluje ozbiljno i odgovarajuće za prikazivanje.

Kao donedavni maturanti, a sada brucoši, pred njima je dosta interesantnih situacija i izazova. Ognjen, kao student Fakulteta organizacionih nauka i Ilija, koji je upisao Pravni fakultet, u Beogradu započinju novu etapu života. Veruju da će uspeti da izbalansiraju obaveze.

Mislim da ću uspeti dobro da se organizujem. Sada nas je ipak više, iako je nas dvojica osnivača. Moći ćemo uz dogovor da se dopunjavamo i tako uspešno nastavimo sa obavljanjem – ovog posla – kaže Ognjen.

Za Iliju je važno što će moći sam da određuje vreme kada će raditi, što znači da će moći da uklopi i obaveze na fakultetu i sve ono što studentski život donosi.

Na kraju, obojica podsećaju da njihovu agenciju Visualise Now treba odabrati jer se prilagođava potrebama korisnika (https://www.instagram.com/visualizenow.agency/).

Tekst i foto: Katarina Dragonjić

Uredila: Jelena Božović

Naslovna foto: Pixabay.com

1 Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *