Gradska uprava, zbog zasedanja Skupštine, menja radno vreme, ponovo – bez objašnjenja!

I ovoga puta, pred zasedanje Skupštine grada, koje je zakazano za utorak, 30. septembar od 10 časova, iz Službe protokola Grada stiglo je obaveštenje o promeni radnog vremena Gradske uprave. Portal Odjek je ponovo, već peti put zaredom, ostao bez odgovora iz Gradske uprave, šta je razlog promene radnog vremena, odnosno zatvaranja gradskih službi za rad sa sugrađanima/kama u vreme početka zasedanja Skupštine.

Obaveštavaju se građani da će, zbog održavanja 14. redovne sednice Skupštine Grada Kruševca, biti izmenjeno radno vreme Gradske uprave. U utorak 30. septembra 2025. godine, Gradska uprava radiće od 12 do 17 časova – navedeno je u obaveštenju dostavljenom medijima.

Podsetimo da je praksa promene radnog vremena Gradske uprave, u danima kada se održavaju zasedanja lokalne Skupštine, uvedena od desete sednice aktuelnog skupštinskog saziva, održane 12. marta ove godine.

Tada je, podsetimo, odbornike, ali i novinare, ispred zgrade u kojoj je smeštena lokalna samouprava, dočekalo do tada neviđeno obezbeđenje za zasedanje kruševačke Skupštine. Bile su tu metalne ograde, privatno obezbeđenje, a unutra, pre ulaska u zgradu, svi su morali da prodju kroz detektor metala, da otvore torbe za pretres, te da, takođe, budu pretreseni. Sve ovo, osim metalnih ograda ispred zgrade, ponavljalo se prilikom svakog sledećeg skupštinskog zasedanja, odnosno u maju, julu i avgustu.

Iako nadležni ne žele da odgovore na pitanje u vezi sa pomenutom promenom radnog vremena Gradske uprave, jedino logično objašnjenje je to da bi bilo nepraktično da svakog građanina/ku pretresaju na ulasku u Gradsku upravu.

J.B.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *