Od četvrtka bez vode šest sela

Zbog izvođenja radova na sanaciji kvara na magistralnom cevovodu, u Vidovdanskoj ulici , u zoni Parunovačkog mosta, od 4 do 6. decembra bez vode će biti naseljena mesta Parunovac, Kapidžija, Tekije, Dobromir, Gaglovo i Mali Šiljegovac- saopštili su iz kruševačkog Vodovoda.

Prema planiranoj dinamici i tehničkim uslovima izvođenja radova, normalizacija vodosnabdevanja za navedena naseljena mesta očekuje se u subotu, 6. decembra, u popodnevnim časovima.

Za korisnike kojima će u periodu izvođenja radova biti obustavljeno redovno vodosnabdevanje i do potpune stabilizacije vodosnabdevanja, biće obezbeđene stacionarne i pokretne cisterne sa pijaćom vodom na sledećim lokacijama:

Parunovac

– 2 cisterne kod OŠ „Vladislav Savić Jan“,

– 1 cisterna kod Doma,

– 1 cisterna kod groblja,

– 1 cisterna kod crpne stanice u gornjoj zoni,

– 1 cisterna kod ambulante na glavnom putu (kod Trajal korporacije),

– 1 cisterna – Aerodrom „Rosulje“

Trajal

– 5 cisterni u krugu fabrike, raspoređenih u skladu sa njihovim zahtevom.

Kapidžija

– 1 cisterna kod skretanja za Tekije,

– 1 cisterna kod MZ Kapidžija,

Dobromir

– 1 cisterna u centru sela.

Gaglovo

– 1 cisterna kod Doma,

– 1 cisterna kod škole,

– 1 cisterna na ulazu u selo iz pravca Kruševca.

Tekije

– 1 cisterna kod škole,

– 1 cisterna na raskrsnici ka Dedini.

Mali Šiljegovac

– 1 cisterna na raskrsnici na ulazu u selo,

– 1 cisterna kod škole,

– 1 cisterna u Novom selu (kod autobuskog stajališta).

Pored stacionarnih cisterni, korisnicima će na raspolaganju biti i dve pokretne cisterne sa pijaćom vodom, kojima će se vršiti dopuna stacionarnih cisterni na navedenim lokacijama tokom perioda prekida vodosnabdevanja.

U slučaju potrebe za dopunom cisterni sa pijaćom vodom, meštani ovih naseljenih mesta mogu da pozovu na  037/ 415 – 301. Za sve dodatne informacije tokom perioda izvođenja radova, do potpune stabilizacije vodosnabdevanja, dostupni su telefoni  037/415-301 i 037/415-305.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *