Mladi iz Aleksandrovca prepoznali probleme, uče kako da ih reše

Nedostatak radionica neformalnog obrazovanja i volonterskih akcija, ali i nedostatak sportskih programa, neki su od ključnih problema koje su mladi prepoznali kao glavne problem tokom radionica koje su posvećene tome kako bi tehnologije poput virtuelne i proširene stvarnosti mogle pomoći u rešavanju ovih problema i unapređenju kvaliteta života.

Edukativne radionice su održane u Srednjoj školi „Sveti Trifun“ u Aleksandrovcu, a cilj je bio da mladima pruže znanja i alate za prepoznavanje problema u lokalnoj zajednici i osmišljavanje inovativnih rešenja kroz upotrebu savremenih tehnologija.

One su održane u okviru projekta Mladi za društvene inovacije“, koji realizuje Edukativni centar Kruševac uz podršku BOLD programa Ambasade Sjedinjenih Američkih Država u Srbiji i Asocijacije za afirmaciju kulture ASK.

Super mi je što smo pričali o stvarima koje nas stvarno zanimaju, a ne samo o teoriji. Naučili smo kako možemo da koristimo VR za neke konkretne ideje, o čemu nisam ranije ni razmišljao rekao je Strahinja, učenik treće godine.

U nastavku projekta planirana je organizacija Hakatona, na kojem će učesnici razvijati svoje ideje za rešavanje lokalnih problema. Tri najinovativnije ideje dobiće podršku za realizaciju, čime će učesnici dobiti priliku da sprovedu svoje ideje u delo.

Hakaton je odlična prilika! Imamo već neke ideje i ovo je prilika da ih stvarno realizujemo –  dodao je Petar, učenik četvrte godine.

Radionice su mladima pružile priliku da se povežu, razmene ideje i steknu nova znanja koja im mogu pomoći da budu lideri promena u svojim zajednicama. Projekat „Mladi za društvene inovacije“ nastavlja se sa ciljem da osnaži mlade da prepoznaju i rešavaju lokalne probleme, koristeći savremene tehnologije i inovativne pristupe.

Tekst i foto: Edukativni centar Kruševac

Uredila: Jelena Božović

Ostavi komentar

Vaš email neće biti objavljen. Required fields are marked *