Putnica nezadovoljna turističkim aranžmanom, agencija negira optužbe

Sugrađanka koja je u Kušadasi (Turska) nedavno putovala preko turističke agencije ,,Go2 Travelling” obratila se našoj redakciji tvrdeći, između ostalog, da je soba u hotelu prilikom dolaska bila prljava, da u toaletu nije bilo vode, te da se pri povratku u Srbiju pokvarila klima u autobusu. U pomenutoj turističkoj agenciji negiraju optužbe, izuzev kvara klime što je, kako su naveli, situacija koja može nepredviđeno nastati tokom putovanja.

Nezadovoljna putnica navela je da su prilikom ulaska u hotelsku sobu posteljina i peškiri bili prljavi, da soba uopšte nije bila očišćena nakon izlaska prethodne smene gostiju.

Na dan odjave iz hotela, prema rečima naše čitateljke, gosti su morali da napuste sobe pre osam sati ujutru, dok su vodiči u svojim ostali do podneva.

Kasnilo se i za predviđenim polaskom za Srbiju sat i po vremena, a samo pola sata nakon što je autobus krenuo, tvrdi ova putnica, klima se pokvarila. Navodi da su putnici nakon pet sati vožnje bez klime počeli da se guše, da se jednoj putnici slošilo, ali da je vozač rekao da nema gde da stane. Snimci ovih situacija, tvrdi čitateljka, pojavili su se i na društvenim mrežama.

U Turističkoj agenciji ,,Go2 Travelling” našoj redakciji potvrdili su da je vreme polaska pomereno, uz objašnjenje da se to desilo zbog poštovanja zakonskih propisa o predviđenom vremenu odmora vozača. Putnici su u tome, kako navode u agenciji, rano ujutru obavešteni poruku preko zajedničke grupe.

U agenciji potvrđuju da se klima u autobusu pokvarila, ali i da snimak koji je objavljen na  Tik Toku  sadrži neistinite informacije i netačan opis situacije.

Pauza je trajala pola sata i u tom roku je i nedostatak otklonjen. Navodi da je autobus napravio pauzu nakon pet sati vožnje su neistiniti, kao i to da su se putnici gušili. Informaciju da se nekome slošilo smo proverili i obavešteni smo da nije potpuna. Samo jedna putnica se u toku vožnje požalila da imam mučnine koje joj prouzrokuje vožnja, ali tih problema je imala i u dolasku i u povrtaku– kažu u toj agenciji.

Objašnjavaju da je kvar klime „sasvim normalna situacija koja može nepredviđeno nastati tokom putovanja“:

Svi autobuski prevoznici sa kojima imamo uspostavljenu saradnju redovno proveravaju i servisiraju svoja vozila i za to poseduju tehničku dokumentaciju, što na žalost ne otklanja mogućnost nekog nepredviđenog kvara u toku putovanja.

Napominju i to da je agencija za konkretnu turističku turu dobili veliki broj povratnih informacija od strane putnika koji su bili zadovoljni kompletnim aranžmanom.

L.K.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *